Klacht: No communication from Cartrawler

op 25 juli 2017 over CarTrawler in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

I hired a car (Avis) through cartrawler. The full amount was deducted on 8 July 2017, a week before I arrived in the netherlands. When I arrived a realised that I forgot my driver’s license and I had to cancel the car at Avis. They did so and informed me to contact Catrawler to claim the money back. Since then I have written to Cartrawler four times but only the first one was answered: I received a Ticket Number 00587328 and a promise that I would be answered within two days – but nothing since then.

Gewenste Oplossing:

First of all communication from Cartrawler and secondly the refund of my payment.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CarTrawler

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CarTrawler nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TB van der Walt