Klacht: Niveapakket

op 21 juli 2016 over Etos in de categorie Drogisterijen

Sinds 4 weken heb ik een spaarpas gekregen van de etos met als mededeling dat er een spaaractie loopt van nivea. Bij 10 punten krijg je een nivea zomerpakket t.w.v. 35 euro. Nu heb ik sinds die 4 weken producten gekocht bij etos en daardoor 5 punten bij elkaar gespaart. Ik heb gevraagd bij de etos of ik vandaag (21-7) nog 5 punten bij elkaar kon krijgen door middel van producten te kopen en daarna nog in kon wisselen en dit was geen optie. De actie inwisselen duurt tot en met 10 juli terwijl diegene die wel 10 punten hebben nu nog steeds een pakket kunnen krijgen. Mijn geld heb ik uit gegeven aan de etos en nu zijn mijn punten niets meer waard. Als ik een maand geleden zonder uitleg over de actie gekregen te hebben ben begonnen aan de actie en ik er nu niks meer voor terug krijg, vind ik erg jammer. Zou er een oplossing voor bedacht kunnen worden ?

Mvg Moniek van den Einden

Graag zou ik alsnog een niveazomerpakket willen door middel van mijn punten alsnog in te leveren. Dit zou voor mij al heel klantvriendelijk zijn en hiermee tevreden.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Moniekvde