Klacht: nivea pakket

op 28 juli 2017 over Etos in de categorie Drogisterijen

Beste lezer,
Ik ben boos ! Ik heb vandaag wat in de winkel gekocht in Nieuwegein. Toen ik naar Huis reed kreeg ik een mail van jullie dat ik een nivea pakket kon komen halen omdat mijn spaarkaart vol was. Ik was onderweg naar Houten en dacht ik ga gelijk ff halen want er stond dat het pakket tot 13 augustus geldig was. Ik ga vandaag op vakantie en ben de 20ste weer thuis. Op de winkel in houten aangekomen heeft men mijn pas gescand en toen zei men dat ik er nog geen recht op had. Ik laat ze mijn mailtje lezen en toen wisten ze het niet meer. Nadat er met de klantenservice was gebeld werd er verteld dat ik maar eerst via internet een aanmelding moest doen en dan kon ik het pakket morgen halen. Al met al heeft dit bezoek 30 minuten geduurd en er kwam intussen stoom uit mijn oren. Waarom een mail sturen terwijl het pakket er dan nog niet ligt ? Erg slecht service want die meisjes hadden bij het zien van de mail mij zo’n pakketje kunnen geven en het dan zelf op gaan lossen maar men liet ook nog ff vallen dat ik niks kocht nu. Nee ik had net in Nieuwegein wat gekocht !. Men vertelde er nog bij dat er gisteren ook al een klant was waarbij het ook niet lukte, ja duh lekker dan !!!!!! Misschien interesseert het u niet maar ik vind dit een slechte service ! mij mailen dat er wat ligt maar dat moet voor 13 augustus opgehaald worden en vervolgens krijg ik het niet omdat er iets in het systeem niet goed gaat. Ben ff klaar met ETOS !
Ik sluit de mail bij die ik van u kreeg.

Misschien kunt u ervoor zorgen dat uw systeem beter gaat werken en het pakketje eventueel gewoon opsturen. Tenslotte was het een pakket van ter waarde van 30 euro.
Ik ben tevreden als het alsnog goedkomt maar nogmaals ik ben vanaf nu op vakantie.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door L de Kuijer