Klacht: niks van hun laten horen

op 17 september 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had een afspraak op 16 september en die heb ik ook bevestigd gekregen op de mail dat ze tussen 13.14 en 17.30 zullen komen later op de middag was de tijd geüpdatet tussen 14.48 en 16.48.
Om half 6 had ik nog steeds geen pakketje. Toen ik ze belde zijden ze dat het pakketje niet meer kwam en dat ze me hadden gebeld om half 2 maar ik heb niks binnen gehad ook geen prive belletje. Ik vroeg aam ze wat hun met dat probleem gingen doen en toen kreeg ik te horen dat het niet hun probleem was maar mijn probleem. Ik heb special me werk afgezegd en loop een 8 uur dienst mis dat 200 procent uitbetaald zou graag willen weten hoe E dat gaan oplossen heledag thuis gebleven voor niks en ze wisten in de ochtend all dat het pakketje niet geleverd zou worden. Ben slecht behandeld aam de telefoon van zoek het maar uit. Vind het een hele slechte zaak ik verwacht morgen me pakketje weer en dat ze me een half uur van te voren bellen. En zou graag willen weten hoe ze het gaan oplossen dat ik speciaal voor nee heb gezegd tegen mijn werk. Als het pakketje was gekomen was het niet erg of op tijd hadden laten weten dat ze niet meer kwamen ben benieuwd naar de oplossing gr mike

Met een vergoeding van een verloren zaterdag
En met een goede service van de levering op maandag 18 september. Dat ze me een half uur van te voren bellen op mijn nummer die aangegeven staat.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 17 september 2017 om 21:20 geantwoord

Beste Mike,

Jouw packet hebben we op de 16e inderdaad niet ontvangen. Hierop heeft ons callcenter geprobeerd contact met je op te nemen. Dit vond volgens het systeem plaats om 14:30, nog voor het in gaan van de levertijd. Later op de dag is jouw pakket ten onrechte vrijgegeven voor een nieuwe afspraak die vervolgens ook gemaakt is voor de 18e. Helaas was het pakket vandaag ook niet in ons bezit. Zodra het pakket daadwerkelijk bij OPD aanwezig is wordt het pas weer mogelijk om een nieuwe afspraak te maken.

Excuses voor het ongemak.

Online Pakket Dienst.

Heeft op 17 september 2017 om 21:53 geantwoord

Klopt de site niet hoe het zit met mijn pakketje of word het morgen geleverd

Bericht van Online Pakket Dienst

4 maanden geleden - Beste Mike, Jouw bestelling staat momenteel in de wachtstand. Dit betekend dat er in het magazijn gewacht wordt totdat ze een seintje van de provider krijgen dat de order doorgegeven mag worden aan de vervoerder. Door een systeemstoring vrijdagnacht kon de order op zaterdag dus niet geleverd worden. Op Zaterdag is de order ten onrechte vrijgegeven waardoor het mogelijk was een nieuwe afspraak te maken. Zolang de order nog niet bij OPD is aangekomen is het niet mogelijk een nieuwe afspraak te maken. Dit om een situatie zoals die van vandaag te voorkomen. Met vriendelijke groet, Online Pakket Dienst.

Alle klachten die gemeld zijn door mike dd