Mijn Klacht:
ik heb wat besteld bij bodyfitlean.com op 8 maart maar heb niks ontvangen
maar wel betaald
Gewenste Oplossing:
wil of mijn geld terug of het product ontvangen

ik heb wat besteld bij bodyfitlean.com op 8 maart maar heb niks ontvangen
maar wel betaald
wil of mijn geld terug of het product ontvangen
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 05 april 2018 om 13:04 geantwoord
Dank u wel voor uw bericht.
Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling enof status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.
Met vriendelijke groet,
Worldpay