Klacht: niks gekregen de airpods

shanna molendijk op 17 december 2019 over Wish in de categorie Internetshops - Gadgets

hallo beste medewerkers van wish. ik ben shanna en heb op jullie supertoffe site leuke en goedkope airpots kunnen krijgen. maar toen ze aankwamen kreeg ik aleen het hoesje plus de oplader maar geen airpots. ik heb geen idee wat er mis ging ik neem het jullie niet kwalijk. maar ik zou graag mijn airpots ontvangen. jullie denken vast o maar mischien heeft u alleen de hoes gekocht maar nee dat was het niet. er stond gewoon airpots plus oplader. maar ik kreeg ze helaas niet. ik ben zeer teleurgesteld. ik zou ze graag ontvangen. ik heb 2 airpot doosjes besteld plus opladers en het doosje 2x . als ik ze niet krijg dan moet ik helaas maatregelen nemen . een slechte resentie schrijven onder het product. ik drijg dit product ook te raporteren. sorry voor deze directie. maar ik moet wel direct blijven
.met vriendelijke groet shanna molendijk en jannie huizinga

2x airpods doosjes met 2 aipotds per doosje inclusief de oplader. ik ben zeer teleurgesteld in dit bedrijf. ik zal niks willen doen maar ik wil wel de airpod doosjes. graag bedankt alvast.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wish

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wish nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door shanna molendijk