Klacht: Niks besteld volgens hun ontvangen en nu moet betalen

op 12 augustus 2017 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 25 oktober 2017 om 10:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Igor,

In samenwerking met ons incassobureau Swier CS hebben wij destijds de klacht voor u kunnen oplossen. Er staat geen bedrag meer van u open. Bij deze zullen wij de klacht sluiten. Wij zullen u nogmaals een mail ter bevestiging sturen. Mocht u nog vragen hebben dan kunt ons mailen via klantenservice@dorivit.nl

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Dorivit.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Ik heb niks besteld en ik betaal niks