Klacht: niks besteld toch betalen

op 14 oktober 2016 over Splendid club in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreg regelmatig brieven van splendid club dat ik moet betalen voor deboeken. Tot nu toezijn volgenshun 2 pakketen gestuurd. Sinds oktober 2015 run ik een horeca bedrijf en ik heb het heel erg druk. Volgens hun ben ik telefonisch benadeerd en heb toesteming gegevenen ben lid geworden. Echter dit is onmogelijk want ik heb geen tijd voor niks en laat staan voor deze zaken. Ze hebben vandaag d.d. 14 oktober een brief gestuurd dat ik moet binnen twee weken betalen anders gaan ze mij voor de rechter slepen. Nou ik wens splendid club heel veel succes met deze actie. Is er iemand die mij kan helpen om van deze bedrijf voorgoed af te komen?

Gewenste Oplossing:

Ik wil niet betalen voor iets wat ik niet heb besteld en zeker niet ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Splendid club

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Splendid club nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door shqipy