Klacht: Niks besteld

op 19 april 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb een pakketje ontvangen van luxstyle terwijl ik niks besteld heb, vervolgens heb ik eerst geprobeerd dit pakketje terug te sturen via hun website, dit ging echter niet en heb het maar retour gestuurd met een bewijs voor mezelf (mochten ze ooit net als ik bij veel berichten op internet zie, zeggen dat ik het niet verstuurd heb of dat ze het niet ontvangen hebben heb ik hier nog een bewijs van) nu krijg ik alsnog een rekening met een verhoging zijnde de “laatste aanmaning” heb er echter nog geen 1 eerder ontvangen en vind dit dus maar een rare gang van zaken.
Nu vertrouw ik dus heel het bedrijf niet meer en lees overal hele aparte berichten over dit bedrijf.
Een telefoonnummer vind je op internet niet wat het alleen maar bizar maakt.
Nu wil ik wel mijn retourkosten terug declareren bij deze oplichters aangezien me dit toch 13,- heeft gekost en je het op geen andere manier terug kan krijgen.

Mensen Let op met op dingen klikken via Facebook of instagram je word belazerd waar je bij staat, het schijnt namelijk zo te zijn dat je akkoord gaat met de bestelling als je op hun link klikt (je hebt dus nog helemaal niks besteld of geselecteerd maar volgens hun wel besteld)

Als ik mijn retourkosten gedeclareerd heb gekregen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 29 april 2017 om 02:52 geantwoord

Beste ,

We vinden het vervelend om te horen dat u een negatieve ervaring met ons heeft gehad.

We vinden het verder jammer om te horen dat het order proces niet geheel duidelijk voor u is geweest en dit een ongemakkelijk gevoel heeft gecreëerd.

Hieronder treft u een samenvatting van het proces wanneer u een bestelling plaatst via een van onze actiepagina's.

1. De eerste pagina bevat alle informatie over het product zelf en een formulier waarin u uw persoonlijke gegevens kunt invullen.
2. Zodra u uw naam, adres, postcode en plaats heeft ingevuld en verder gaat door op de knop te drukken, vraagt de site in een nieuw venster naar uw e-mail adres.
3. Het volgende scherm bevat de verschilende aanbiedingen. U kunt kiezen uit verschillende hoeveelheden en de prijs per stuk wordt hier vermeld.
4. Zodra u een keuze heeft gemaakt en op de knop drukt om verder te gaan, zal het systeem bepalen of deze producten nog op voorraad zijn en wat de verzendkosten bedragen.
5. U zult nu een aanbod krijgen voor de hoeveelheid producten die u heeft geselecteerd. De totale prijs, inclusief alle kosten, worden in dit scherm aangegeven. Tevens wordt u gevraagd of u akkoord gaat met de koop- en leveringsvoorwaarden. Als u de prijs en de voorwaarden accepteert, dan kunt u op de knop drukken om verder te gaan.
6. Wanneer u op deze knop heeft gedrukt, zal een bestelling worden aangemaakt. U heeft nu de optie om extra producten toe te voegen aan uw product, maar dit is niet verplicht.
7. U krijgt nu de optie om de betaling vooraf te betalen met Creditcard, iDEAL of PayPal. Hiermee bespaart u de 4,95 euro factuurkosten. Als u niet vooraf betaalt, dan zal de bestelling per factuur voor betaling na levering verstuurd worden.

We hebben de retournering inmiddels ontvangen en de factuur is bij deze gesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door Vincentg92