Klacht: Nike joggingbroek niet geleverd

op 11 mei 2020 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 11 mei 2020 om 11:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

11-May-2020 De heer, mevrouw Huijbregts per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected] Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Bericht van GlobalCollect

3 maanden geleden - Ik wil graag weten wanneer ik mijn geld terug krijg van de nike joggingbroek die ik retour gezonden heb. Ik heb een verzendbewijs ontvangen via het postkantoor van mijn teruggezonden pakketje.

Alle klachten die gemeld zijn door Kll