Klacht: Nieuwsbrief ontvang je gratis…

op 03 februari 2014 over ontvanghetgratis.nl in de categorie Gratis / testproducten

Vanaf oktober ben ik bezig om mij af te melden voor de nieuwsbrieven van ontvanghetgratis.nl. Via de link (die werkt nooit), via het adres wat je te zien krijgt als je op de link klikt (info@ontvanghetgratis.nl), via het adres wat in een klacht stond (klantenreactie@ontvanghetgratis,nl)en via hun nieuwe site (afmelden@ontvanghetgratis.nl). Op de laatste afmelding heb ik zelfs een reply gehad, waarin staat dat deze geregeld is binnen 48 uur. Dat is nu 5 dagen geleden en ik heb vanmiddag weer 3 spammails gehad! Dit is echt ongelooflijk vervelend. De afmeldingen worden totaal niet serieus genomen. Ik heb me nooit aangemeld voor een dergelijke nieuwsbrief en wil hier ook snel vanaf! Het heeft nu lang genoeg geduurd.

Mijn mailadres moet uit hun bestand verwijderd worden, ook van de hun zusterondernemingen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ontvanghetgratis.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ontvanghetgratis.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wasabi013