Klacht: nieuwe zetel met veel gebreken

op 27 mei 2016 over Natuzzi in de categorie Meubelwinkels

Ik heb op 18/05/2016 mijn nieuwe zetel ontvangen die ik gekocht heb bij Gova meubelen in Lier (BEL), dezelfde avond merken we op dat de 2 relaxzetels van onze 3 zit niet werken. Het middelste stuk staat ook 3 cm meer naar voor dan de 2 relaxen. In de zijkant van de 3 zit is het leer niet goed aangetrokken en een valse plooi. Ik had harde zetels gevraagd omdat ik een rugpatient ben en het zachte zetels gekregen. Na 1 week zitten de stoelen al door en zijn geplooid. Aan mijn 2 zit is er een beuk in de poot en 1 rugzit loopt scheef naar beneden. ondertuusen zijn we 1 week verder en is de firma Solpro uit Ned langsgeweest om de schade op te lijsten. Wat gaat er hier allemaal aan gebeuren? Hoelang moet ik nog wachten om oplossingen te krijgen. Deze zetel heft 4368€ gekost en kan er geen gebruik van maken en verga van de rugpijnen.

Ik zal pas tevreden zijn als al deze problemen opgelost zijn en ik een nieuwe 3 zit ontvang. Ik ga niet akkoord met een reparatie omdat er teveel problemen zijn aan 1 zetel.
Graag had ik dringend contact met jullie gehad om zovlug mogelijk een oplossing te vinden.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Natuzzi over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door svanhoecke1@live.be