Klacht: Nieuwe website werkt niet

op 21 december 2017 over InterBank in de categorie Banken

Sinds kort heeft Interbank de website (Mijn Interbank) vernieuwd en nu werkt vrijwel niks meer.

Het belangrijkst, geld opnemen, in zijn geheel niet!

Wanneer je dat meldt via customer care, volgt er geen enkele reactie. Ook die pagina zal wel niet werken, want onderaan staat een checkbox met als tekst “…”. Met andere woorden, zoek het zelf maar uit?!

Als ik weer geld op kan nemen. Uiteraard moet de rest ook weer gaan werken.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar InterBank over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door InterBank in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Erik.v.L

3 weken geleden - Zojuist een email ontvangen van Interbank. De inhoud spreekt zichzelf nogal tegen. Die begint met "Interbank neemt haar klanten serieus. En als een klant een klacht heeft, dan wordt ook de klacht serieus genomen. Want Interbank wil graag dat u tevreden bent." Om vervolgens te zeggen (persoonlijke informatie verwijderd) "Mijn naam is *** en ik neem uw klacht direct in behandeling. Ik heb uw klacht geregistreerd met kenmerk ***. Binnen twee weken ontvangt u van mij een inhoudelijke reactie." Binnen twee weken? Je meldt bij een bank dat je geen geld op kunt nemen en men vindt dat zo onbelangrijk dat men er gerust twee weken voor wil uit trekken? Ondertussen heb ik telefonisch contact gehad met een andere medewerker. Die bevestigt meteen dat het inderdaad niet werkt en dat men er mee bezig is. Waarom lanceert een bank een website waarmee de klanten geen geld op kunnen nemen? En waarom wordt dat niet meteen teruggedraaid zodra men daar achter komt? Niet bepaald professioneel. In ieder geval wijst deze medewerker op de mogelijkheid telefonisch op te nemen.

Alle klachten die gemeld zijn door Erik.v.L