Klacht: Nieuwe website werkt niet

op 21 december 2017 over InterBank in de categorie Banken

Sinds kort heeft Interbank de website (Mijn Interbank) vernieuwd en nu werkt vrijwel niks meer.

Het belangrijkst, geld opnemen, in zijn geheel niet!

Wanneer je dat meldt via customer care, volgt er geen enkele reactie. Ook die pagina zal wel niet werken, want onderaan staat een checkbox met als tekst “…”. Met andere woorden, zoek het zelf maar uit?!

Als ik weer geld op kan nemen. Uiteraard moet de rest ook weer gaan werken.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar InterBank over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door InterBank in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Erik.v.L

11 maanden geleden - Zojuist een email ontvangen van Interbank. De inhoud spreekt zichzelf nogal tegen. Die begint met "Interbank neemt haar klanten serieus. En als een klant een klacht heeft, dan wordt ook de klacht serieus genomen. Want Interbank wil graag dat u tevreden bent." Om vervolgens te zeggen (persoonlijke informatie verwijderd) "Mijn naam is *** en ik neem uw klacht direct in behandeling. Ik heb uw klacht geregistreerd met kenmerk ***. Binnen twee weken ontvangt u van mij een inhoudelijke reactie." Binnen twee weken? Je meldt bij een bank dat je geen geld op kunt nemen en men vindt dat zo onbelangrijk dat men er gerust twee weken voor wil uit trekken? Ondertussen heb ik telefonisch contact gehad met een andere medewerker. Die bevestigt meteen dat het inderdaad niet werkt en dat men er mee bezig is. Waarom lanceert een bank een website waarmee de klanten geen geld op kunnen nemen? En waarom wordt dat niet meteen teruggedraaid zodra men daar achter komt? Niet bepaald professioneel. In ieder geval wijst deze medewerker op de mogelijkheid telefonisch op te nemen.

Reactie van de melder van de klacht Erik.v.L

10 maanden geleden - Nog steeds geen oplossing. De site werkt nog steeds niet en er lijkt zo op het eerste gezicht ook geen poging gedaan deze te repareren. Geld opnemen gaat alleen maar telefonisch. Welkom in 2018.

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat InterBank een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

InterBank

Heeft op 26 februari 2018 om 09:41 geantwoord

Op 8 januari 2017 hebben wij de klant per e-mail een alternatief aangegeven dat als hij geld wil opnemen dat hij dit te allen tijden kan doen door telefonisch contact op te nemen met ons. Naar aanleiding van deze e-mail hebben wij de klacht gesloten en van klant geen terugkoppeling ontvangen.

Heeft op 26 februari 2018 om 10:04 geantwoord

Ik heb Interbank laten weten dat hun website niet naar behoren werkt. Dat ik telefonisch geld op kan nemen betekent niet dat de website niet gerepareerd hoeft te worden. Het is ook niet mijn verantwoordelijkheid ze daarover op de hoogte te houden.

Als zij genoegen nemen met een site die niet naar behoren werkt, dan mogen zij dat helemaal zelf weten.

Reactie van de melder van de klacht Erik.v.L

8 maanden geleden - Het probleem lijkt nu opgelost te zijn. Al verschijnt er nog wel een foutmelding tijdens het aanmelden.

Alle klachten die gemeld zijn door Erik.v.L