Klacht: Nieuwe watermeter

op 07 februari 2018 over wml limburg in de categorie Waterleidingbedrijf

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag op 07-02 zou ik een nieuwe watermeter geplaatst krijgen, heb daarvoor een middag moeten vrij nemen van mijn werk.Ik heb een bevestigingsmails gekregen, maar geen monteur gezien . Om 16.10 uur gebeld met Wml. het antwoord was de monteur kan tot 16.30 uur komen, op mijn vraag en als dat niet zo is? Krijg ik te horen dan wordt de desbetreffende monteur erop aangesproken. Nou heel fijn, kost mij een vrije middag en geen monteur te zien, als jullie nog een nieuwe willen plaatsen komen jullie maer een keer op maandag na 15.30 uur, de rest van de week werk ik tot 18.00 uur, schandalig vind ik dit

Gewenste Oplossing:

Kosten vrije middag vergoed

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar wml limburg over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door wml limburg in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat wml limburg een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

wml limburg

Heeft op 15 februari 2018 om 08:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Romycarmen