Klacht: Nieuwe versie voor smartphones

op 26 mei 2018 over Albelli in de categorie Fotoservice

Albelli werkt niet meer op onze iPad, blijkt dat deze verouderd is en maar tot update IOS 9 gaat. IOS10 plus is vereist volgens albelli. Wij kopen een nieuw tablet en nu blijkt dat de smartphoneversie enkel gekleurde achtergronden als opmaak heeft om fotoboeken te maken. Wat een teleurstelling en verloren kost. En dat terwijl we zo veel mooie boeken gemaakt hebben ondertussen. Toch wel gemeen vind ik

Ja, helemaal niet tevreden nu

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albelli

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 07 september 2018 om 16:29 geantwoord

Geachte mevrouw van Kerschaver,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben u per e-mail een enige tijd geleden geïnformeerd over onze iPad app en u tegemoetkoming geboden voor het ongemak dat u heeft ervaren.

De nieuwe app bevat inderdaad minder achtergronden. Wij blijven alle producten in onze App optimaliseren, dit betekend dat er in de toekomst meer achtergronden toegevoegd zullen worden.

Mocht u nog ergens vragen over hebben vernemen wij dat graag. U kunt altijd contact met ons opnemen via: https:www.albelli.nlhelpneem-contact-op.

albelli

Alle klachten die gemeld zijn door Greta Van Kerschaver