Klacht: nieuwe verpakking

op 07 juli 2016 over Samson in de categorie Tabaksbedrijf

Wat een drama om zo,n pakkie te kopen de verpakking geeft iets aan wat ik zelf ook wel beseft maar moet dan een auteur daar aan gaan verdienen.
Niemand die ligt in een ziekenhuis of verpleeghuis wil op de verpakking komen lijkt mij.
Walgelijk…. de inhoud is duur … de inhoud gaat per pakje achteruit je wil niet weten hoe vaak ik iets moet deponeren in de asbak omdat het te dik is om er een normale te roken sigaret van te maken.Ja zo kan je in nederland wel makkelijk pakjes van 40 of 50 gram in omloop brengen.De fabrikant is daar van gediend …maar niet de gebruiker…schande…Ik hoop dat Samson een iets wat betere verpakking gaat presenteren.of inhoud….zo nee dan gaat Samson echt onderuit in hun productie en een einde bedrijf lijkt mij in zicht.

Als mijn vraagstelling wordt opgelost
misschien kunt U mij berichten hoe ik mijn ongerief bij Samson kan melden en dan denk ik aan een e-mail adres. alvast mijn dank daarvoor.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samson

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samson nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hans de ridder