Klacht: Nieuwe TT Essential maakt slechtgeen contact met de TT server

op 13 maart 2020 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn PC is betrouwbaar en onderhouden door een ICTer.
Ik ben handig met PC, GSM, Tablet en absoluut geen Digibeet.
Het overzetten van favorieten van een TT60 naar de Essential ging niet.
WiFi contact met de TT server is haast onmogelijk.
Met bijgeleverde kabel, is er ook slecht contact met de TT server.
De server van TT heeft te veel problemen en werkt vaak niet.
Gisteren was er melding van een 5MB update voor flitsers. Kreeg het niet op de Essential. Daar wordt ik echt treurig van en kost mij te veel tijd.
Kan niet eens mijn Essential beheren in MyDrive connect!!!! Werkt niet.

Gewenste Oplossing:

Zorgen dat mijn TT Essential snel, goed en makkelijk werkt met de TT server.
Als mijn TT defect, een nieuwe leveren.
Aftersales van TT moet goed werk verrichten. Niet alleen maar linkjes versturen.
M.I. schrijft de wet in Nederland voor dat, een verkoper een goed en werkend produkt moet leveren, met een goede aftersales.
Ontstane klachten in garantie, dienen met voortvarendheid opgelost te worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TomTom nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pjerr