Klacht: Nieuwe tijden

op 02 september 2016 over videoland in de categorie Entertainment store

Ik weet niet wie het idee heeft verzonnen om nieuwe tijden op deze manier aan de klant op een slinkse wijze aan te bieden. Ik denk dat ik niet de enige ben die het raar vind om een serie op tv te zien en vervolgens vast te moeten zitten aan een firma voor 35 weken. Leuk en erg fijn dat ik een halve serie heb kunnen kijken, vervolgens erachter moet komen dat er 1 aflevering per week word weer gegeven via Video land. Ik begrijp dat bedrijven geld willen verdienen maar het moet leuk en reëel blijven. En niet dat je 9 maanden keer €8,99 kwijt bent. Dat gaat helemaal nergens over. Op deze manier is het geld klopperij. En dan gek vinden dat mensen de wet gaan omzeilen om op een illegale manier deze serie toch te bekijken.

Ik zou tevreden zijn op een moment dat ik kosteloos net als op Tv (mijn ziggo abonnement word natuurlijk wel betaald) of tegen een kleine vergoeding de serie kan kijken of dan wel alle afleveringen voor eenmalig €8,99 kan zien. Dan doe je eerlijke zaken.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over videoland

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over videoland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door joyvwoggelum