Klacht: Nieuwe stoel stof te ruim

op 04 mei 2017 over Yori Meubels in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nieuwe stoel naar enkele weken de stof te ruim en vleug minder op zitplaats Ik henb 3 xmail gestuurd 1x reactie dat dat normaal is daarna geen reactie meer op de gestuurde mails ik ben totaal niet tevreden over de stoel en de service

Gewenste Oplossing:

Ik verwacht op z,n minst dat er gekeken wordt en een oplossing voor de te veel ruimte van de stof die uitgerekt is

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Yori Meubels in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Yori Meubels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Yori Meubels

Heeft op 04 mei 2017 om 09:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze stoel is niet bij Yori meubels gekocht. Maar bij een ander bedrijf. Yori meubels verkoopt geen stoelen. Contact opgenomen met mevrouw en die was zich bewust dat het een foutje van haar kant was. Mevrouw gaat de klacht verwijderen. Niet ieder bedrijf dat met yori begint is yorimeubels. In min ogen is deze klacht opgelost en afgehandeld

Alle klachten die gemeld zijn door L. Hermus