Klacht: Nieuwe site opent niet

op 13 augustus 2017 over Schoolbank.nl in de categorie Websites

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoolbank.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schoolbank.nl nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schoolbank.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schoolbank.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schoolbank.nl

Heeft op 11 september 2017 om 16:37 geantwoord

Beste mevrouw de Waal,

Vervelend dat het niet lukt om in te loggen. Er kunnen meerdere oorzaken zijn en daarom willen we u vragen om onderstaande punten allemaal te proberen.

1. Sluit uw webbrowser (alle openstaande vensters) en probeer de website opnieuw te openen.
2. Leeg de browsergeschiedenis (cache). Oude data kan er voor zorgen dat u deze melding te zien krijgt.
3. Verwijder de cookies. Inclusief de ‘indirecte cookies’
4. Probeer een andere browser (bijvoorbeeld Firefox, Google Chrome, Internet Explorer, Safari of Opera).
5. Zorg ervoor dat de Flashplayer is ingeschakeld.
6. Start de computer opnieuw op. Sommige tijdelijke computerproblemen kunnen deze foutmelding eventueel veroorzaken.

Kunt u het ons laten weten als het hierna wel lukt om in te loggen.

Groeten,
Het SchoolBANK-team

Heeft op 11 september 2017 om 23:38 geantwoord

Ik heb nu al diverse mailtjes gehad met hetzelfde advies van schoolbank, cache leegmaken etc.etc. Mijn antwoorden worden niet gelezen.De site werk niet. En ik heb het helemaal met ze gehad., Er is nog geen enkele serieuze poging gedaan om zelf het probleem te verhelpen. De website zit gewoon niet goed in elkaar. sinds 13 augustus toe kom ik niet op de website.

Alle klachten die gemeld zijn door mcldewaal