Klacht: Nieuwe platen voor mijn Wallflower

op 25 maart 2013 over Intratuin in de categorie Tuincentra

Heb een wallflower aangeschaft, bij Intratuin, zo’n 2,5 jaar geleden omdat ze nergens anders te koop zijn, en nu wilde ik er nieuwe planten inhebben. Heb er naar gevraagd bij Intratuin Elst en daar werd mij op een onvriendelijke manier verteld dat Intratuin geen zaken meer deed met de leverancier van de Wallflowers. Nou dan ben ik mooi klaar mee heb een duur schilderij van zo’n 225 euro en kan er niets meer mee. Zeggen ze in Elst nog doodleuk dat is een risico dat u loopt.
Nu zijn we voor een paar weken terug bij Ikea Duiven geweest en daar hebben ze ook een grote Intratuin en daar gevraagd of ze soms nog zaken deden met de leverancier van Wallflowers. Daar werd gelijk een boek tevoorschijn gehaald en ik kon kiezen uit wel 10 verschillende zakken hoe ik mijn schilderij opgemaakt wilde hebben. Daar verontschuldigde men dat ze het helaas niet op voorraad hadden en ze het moesten bestellen en dat zou ongeveer een week duren. We werden daar zo vriendelijk behandeld dat we het er voor over hadden om 120 km te rijden en de volgende week de zakken op te halen. Werkelijk een heel verschil met Intratuin Elst want daar zijn ze mij echt niet meer. Zo klant onvriendelijk. In Duiven konden ze het echt niet begrijpen dat ze gezegd hebben dat ze geen zaken meer doen met de importeur van de Wallflowers en zouden zelf gaan bellen met Elst.

Super opgelost bij Intratuin Duiven. Daar kan het personeel in Elst nog heel veel van leren.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Intratuin

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Intratuin nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marianne01