Klacht: Nieuwe klant: opnemen-pakket werkt niet, afstandsbedieningen werken niet

Pilgrim4ever op 14 oktober 2020 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Gisteren interactieve tv geinstalleerd door monteur. Vandaag opnemen-pakket ontvangen. Opnemen werkt niet, afstandsbedieningen werken niet (twee stuks: een zoals gisteren ontvangen, een zoals bij opnemen pakket). TV kan niet aan/uitgezet, geen volume, geen opname mogelijk. Gelukkig nog de oude Ziggo-afstandsbediening in huis, die wel werkt. Vandaag van 15.00 tot 21.00 onafgebroken getracht een oplossing te verkrijgen, verspreid over zeker 9 telefoongesprekken. Meerdere malen in de wacht gezet door medewerkers – tot twee keer toe meer dan 50 minuten! – waarna de verbinding wordt verbroken. Medewerkers bellen niet terug. Ongekend slechte klantenservice.

Met spoed gratis monteur aan huis om deze chaos op te lossen.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Digitale TV

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Digitale TV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pilgrim4ever