Klacht: Nieuwe jas bevuild bij de security schiphol wil de schade niet vergoeden

op 14 februari 2018 over Schiphol in de categorie Luchthavens

27-1-2018 ben ik bij de security controle op Schiphol voor de douane gecontroleerd.
Hierbij is mijn net op Schiphol aangekochte jas zwaar bevuild geraakt met zwarte smeer vlekken.
Dit werd veroorzaakt doordat de medewerker mij jas voor extra controle door de machine haalde zonder bakje , de jas is wit.
Helaas merkte mijn vriendin de vlekken pas op toen wij al bij onze gate waren aangekomen.
Ik kon ook niet meer terug op dit moment.
Ik heb direct Schiphol gebeld en zij verwezen mij door om via email een klacht in te dienen.

Een paar dagen later krijg ik te horen dat er niks aan gedaan kon worden omdat er geen melding van was gedaan bij de beveiliging , nee dat gaat toch ook niet als je er later pas achter komt omdat de achterkant van de jas is bevuild!

Ik wil een schadevergoeding!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MFA