Aankondiging_2013

Klacht.nl reikt op 3 december weer  de jaarlijkse Klacht.nl awards uit aan bedrijven die via Klacht.nl de meeste klachten van consumenten op lossen. Vorig jaar werden er uit 34 categorieën winnaars gekozen die minimaal 95% van alle klachten wisten op te lossen.  Enkele bedrijven haalden zelfs een score van 100%, zoals Holland CasinoDixons en Tellsell. In het totaal plaatsten consumenten 75.000 klachten in 2012, waarvan er 40.000 werden opgelost door de betreffende bedrijven. Dat is ruim 30% meer ten opzichte van 2011. Het hoogste oplospercentage hadden de Online warenhuizenOnline reisbureaus en Coupon sitesDrogisterijenSupermarkten en Loterijen scoorden de laagste oplospercentages. De meeste klachten werden gemeld over TelecombedrijvenWebshops en Postbedrijven.

KOM op 3 DECEMBER terug naar deze pagina om te bekijken welke bedrijven er in 2013 de Klacht.nl Award hebben gewonnen!

Bekijk hier de WINNAARS VAN 2012

De grootste klachtensite van Nederland

Reeds 277.417  klachten opgelost! 

 U kunt hier uw Klacht Melden

[pictures-only per_page=10]