Klacht.nl Awards 2012

Hieronder staan de winnaars van de Klacht.nl Award 2012, zie ook ons persbericht over de Klacht.nl Awards 2012. De winnaars zijn gekozen uit de 34 categorieën waarover in 2012 de meeste klachten gemeld zijn. De winnaar van de Klacht.nl Award heeft binnen een categorie het hoogste oplospercentage behaald in 2012. Het oplospercentage van een bedrijf is de verhouding tussen het aantal opgeloste klachten en het aantal gemelde klachten.

Voor meer informatie over een specifieke categorie zie :

BankenDatingsitesInternetprovidersOnline ReisbureausTelecombedrijven
Beauty&WellnessDigitale TVInternetshopsOnline WarenhuizenTelecomwinkels
BeddenElectronica MerkenKaartenverkoopOpenbaar VervoerVakantieparken
BetalingsdienstenElectronica WinkelsKledingwinkelsOpticiensVliegmaatschappij
BoekenwinkelsEnergieleveranciersKoeriersbedrijven en postOverheidWarenhuizen
Casino’sHotelsLoterijenSMS DienstenZorgverzekering
Coupon SitesIncassobureausMagazinesSupermarkten

 

 

Awards-2012-OverallInfographics per categorie

BankenDatingsitesInternetprovidersOnline ReisbureausTelecombedrijven
Beauty&WellnessDigitale TVInternetshopsOnline WarenhuizenTelecomwinkels
BeddenElectronica MerkenKaartenverkoopOpenbaar VervoerVakantieparken
BetalingsdienstenElectronica WinkelsKledingwinkelsOpticiensVliegmaatschappij
BoekenwinkelsEnergieleveranciersKoeriersbedrijven en postOverheidWarenhuizen
Casino’sHotelsLoterijenSMS DienstenZorgverzekering
Coupon SitesIncassobureausMagazinesSupermarkten