Klacht: Nieuwe Bas van der Heyden, Malmo, Schiedam

op 31 januari 2014 over Bas vd Heijden in de categorie Supermarkten

Sinds de opening is het opvallend dat de bevoorrading in de winkel erg slecht is. De diverse producten helaas niet in evenwicht. Een enorme groente afdeling en de koeling van zuivel is erg klein. Bij laatst genoemde zijn de producten vaak scherp kwa datum. Personeel staat met 4 man daar te ‘vullen’, karren staan dan ook in de te kleine ruimte.
Kassa’s minimaal bezet en lange rij bij de kassacounter, waar je moet aansluiten als er bij de kassa verkeerd is gerekend. Brood is vaak om 13.30 niet meer verkrijgbaar, of in ieder geval bijna niets. Bij bijna ieder bezoek grijp je helaas altijd wel mis, wat voor product dan ook. Karretjes staan ver weg, als je met je fiets komt, moet je eerst een stuk lopen omdat er geen een meer bij de winkel staat. Boodschappen doen op vrijdagavond, en er blijken in de hele winkel geen plastic tasjes aanwezig? Personeel stelt vuilniszak voor, met de excuses

Het lijkt me duidelijk dat al deze punten vragen om verbetering.
Je ziet weinig personeel om aan te spreken, of zijn niet in staat om je als klant te kunnen helpen(kennis,jonge leeftijd?)Een leidinggevende is voor mij niet zichtbaar.
Voorheen gingen we naar Bas aan de laan van Bol es te Schiedam, waren erg blij met deze nieuwe Bas, dichter bij huis. We zijn echt niet tevreden. We hopen dat er snel iets zal veranderen.Veel mensen klagen er over, slechte reclame!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bas vd Heijden

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bas vd Heijden nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nera