Klacht: Nieuwbouw zonder Glaswerk

op 01 september 2016 over Reggefiber in de categorie Glasvezel

Hoe kan het dat de Gemeente Alkmaar nog nieuwbouwprojecten (van > 100 huizen) goedkeurt zonder glasvezel aanleg van Reggefiber?

– Wensen ze ontevreden bewoners?
– Is de Gemeente Alkmaar A-Digitaal en A-sociaal? (Want sommige andere nieuwbouw wijken krijgen wel Reggefiber glasvezel)
– Geeft de Gemeente Alkmaar graag extra geld uit aan continue herbestrating, met open- en weer dichtgooien van de bestrating?

Het getuigt in ieder geval niet van visie, en is discriminerend tov nieuwbouwwijken in bijv Heerhugowaard.

Gemeente Alkmaar en Reggefiber: Graag uw commentaar!

Dank

Reggefiber glasvezel aansluiting in Nollen Oost Alkmaar met voldoende aanbieders.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reggefiber over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reggefiber in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reggefiber een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reggefiber

Heeft op 02 september 2016 om 12:49 geantwoord

Geachte heer Groesbeek,

U heeft zojuist contact gehad met mijn collega die zich bezig houdt met de nieuwbouwprojecten. Hij heeft u aangegeven waar het vast loopt en geadviseerd om contact op te nemen met uw gemeente.

Ik ga er vanuit dat de situatie nu geheel duidelijk is, mocht u toch nog vragen hebben, dan hoor ik dit uiteraard graag.

Joanne Baan
Afdeling klachten

Alle klachten die gemeld zijn door rgroesb