Klacht: Nieuw vervangend toestel s7 edge heeft geen garantie

op 02 januari 2017 over Samsung-Essentials in de categorie Electronica - GSM

Meerdere malen is mijn Note 4 ter reparatie geweest en meerdere malen is het toestel omgeruild geweest voor een gerefurbished model. Nu kort voor de garantie is verlopen toont de Note 4 weer kuren die niet gerepareerd kunnen worden. Ter vervanging krijg ik een hagel nieuwe S7 edge aangeboden. Alleen zit er bij dit toestel geen factuur en geen nieuwe garantie.
Doordat er geen factuur bij zit, is het onmogelijk om een toestel dat vrij prijzig is niet te verzekeren.
Stel dat er wat mee gebeurd dan draai ik als klant op voor de kosten.
We hebben het hier over een toestel dat nog nieuw in de doos zit zonder garantie,… geen reparatie zonder zelf voor de kosten op te draaien.
Als ik net zoveel problemen ondervindt met de s7 edge als met de Note 4 dan gaan die kosten hoog oplopen.

Samsung heb ik meerdere malen gebeld om te vragen of dit niet anders kan. Bij de eerste beste persoon die ik aan de lijn kreeg, kreeg ik standaard als antwoord NEE!
Door deze persoon werd ik meerdere malen in de wacht gezet. De laatste keer dat ik in de wacht werd gezet kreeg ik niet eens de mogelijkheid om uit te praten en kreeg ik weer als antwoord.. Ik kan u nu al zeggen dat het antwoord NEE is.
Na 10 min in de wacht was er voor mij geen enkele mogelijkheid meer om ook maar iets te zeggen. Bij het eerste beste woord dat ik zei werd er opgehangen.

De 2 persoon leek behulpzamer, maar ook deze heeft na 20 min zijn microfoon van de telefoon gemute zodat hij waarschijnlijk met collega’s lekker kon gaan roddelen. Toen ik daar wat van zei dat hij zijn microfoon op mute had gezet, werd ook hier om gelachen en opgehangen.

Als je dan vraagt of ze je door kunnen verbinden met een afdeling die over de garantie gaat dan is dat niet mogelijk. Elke andere vorm van doorverbinden is wel mogelijk. Ook als je de verkeerde keuze in het menu maakt dan word je gewoon doorverbonden. Zelf verbinden ze elkaar ook met elkaar door, maar de klant kan niet doorverbonden worden als die erom vraagt.

Schandalig hoe je behandeld word bij deze klantenservice.

Ten eerste verwacht ik een verontschuldiging van samsung voor het gedrag van hun medewerkers.

Ten tweede verwacht ik dat samsung iets gaat doen aan de garantie van een nieuw toestel die nog verzegeld zit in doos.
( het lijkt tenslotte wel of het toestel van de wagen is gevallen, dan heb je er ook geen garantie bij)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Samsung-Essentials over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Demis Draayer

3 maanden geleden - Van Samsung horen we niks meer. Klacht word niet in behandeling genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Demis Draayer