Klacht: Nieuw telefoon nummer

op 20 februari 2018 over lebara mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte Heer of Mevrouw,

Gisteren heb ik per ongeluk mijn sim kaartje op vergrendelen gezet.
Ik kan het sim kaartje NIet meer gebruiken.
daarom heb ik een nieuw sim kaart van lebara gehaald en deze geactiveerd.
Vorige week heb ik bij U een bundel besteld van 12 euro per maand.
[ Zie de bijlage svp }
Maar ik kan met mijn nieuw telefoon nummer NIET meer bellen en ik kan ook NIET meer van het internet gebruik maken
Zou U mij hierbij willen helpen en mij kunnen vertellen wat ik moet doen om toch nog van mijn bestelde bundel gebruik te kunnen maken.
Bij voorbaat dank voor U medewerking.

Gewenste Oplossing:

Dat ik mijn bundel weer kan gebruiken

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over lebara mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over lebara mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jr53