Klacht: Nieuw spaarsysteem

op 18 januari 2014 over ladymail.nl in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 9 euro bij elkaar gespaard en gaan ze over naar een nieuw spaarsysteem waar het onmogelijk is om nog verder te sparen want dan moet je je overal voor de nieuws brieven inschrijven en dus overal je gegevens achterlaten maar die 9 euro is van mij die heb ik gespaard en heb ik dus aan ladymail gevraagd om die 9 euro uit te betalen anders ga ik andere stappen ondernemen.

Gewenste Oplossing:

Uitbetalen van die 9 euro en dan nooit meer iets met ladymail doen er zijn nog genoeg leuke spaarprogramma's

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ladymail.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ladymail.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rakker2006