Klacht: nieuw contract

op 28 januari 2014 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Telefonisch een nieuw contract afgesloten .( werd gebeld door canal digitaal zelf. ) Zou ALLE afspraken op papier ontvangen waarna ik 7 dagen bedenktijd zou krijgen alvorens het contract te activeren.
Nu 3weken later heb ik de extra kanalen al in het pakket ZONDER de gemaakte afspraken op papier te hebben ontvangen en ook de bedenktijd is gemakshalve overgeslagen….

Na e-mailkontact is me beloofd dat alles na enkele dagen in orde zou zijn , maar dit is een loze belofte gebleken.

Ik wil de afspraken ( gemaakt met Johan Frankema) op papier. Ik wil nagebeld worden of alles klopt (de klantenservice bellen is een kansloze missie…) vervolgens mijn bedenkperiode, waarna de contractperiode ingaat.

Eigenlijk wil ik gewoon dat de afspraken nagekomen worden ( dat moet ik ook als ik een deal sluit.)

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Canaldigitaal

Heeft op 06 maart 2014 om 12:32 geantwoord

Beste,

Wij hebben u op 14-02-2014 voor het laatst bericht over de actie en de kosten. Hierna hebben wij niks meer van u mogen vernemen via deze weg en om die reden sluiten wij deze klacht.

Wij hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd.

Webcare Team CanalDigitaal

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door arnold kuis