Klacht: Niets ontvangten

191266 op 20 februari 2021 over Check Die Deal in de categorie Deal-Sites

Sinds 5 januari, geen handschoenen ontvangen sinds mij’nbestelling. enkel betaalherrineringen gekregen van klarna. Vind ik gewoon schandalig dat jullie niet samenwerken.lossen jullie het maar op met klarna.

Niet tevreden en zal nooit meer bestelle' bij jullie. Regel het maar met klarna ivm mijn betaling.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Check Die Deal

Reactie van de melder van de klacht 191266

1 jaar geleden - Wanneer krijg ik antwoord? Hopelijk zo snel mogelijk. Zowel van jullie als van klarna. En jullie moeten de betaling maar regelen met klarna. Ik hoop dat jullie mijn standpunt begrijpen. Ik ga niet betalen wat ik niet gekregen heb. En eigenlijk hoef ik die handschoenen niet meer. Gtjes Caroline rimanque

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Check Die Deal nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht 191266

1 jaar geleden - Beste, Telefonisch contact gehad met Klarna (deze namiddag). Ze zeggen mij dat ik contact moet opnemen met jullie en dat jullie alles moet regelen met Klarna ivm met annulatie betaling aangezien ik nog niets ontvangen heb, en het ook niet meer wil ontvangen! Willen jullie daar zo snel mogelijk werk van maken en me op de hoogte houden met mails en bevestingen ?? Hoop op een spoedig antwoord. Caroline Rimanque. I

Alle klachten die gemeld zijn door 191266