Klacht: NIETS ONTVANGEN VAN SASHA.NL (3 weken geleden)

op 20 juli 2016 over Sacha in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 8 juli jl een bestelling geplaatst en tot op heden NIETS ontvangen!
Geen reactie op mail. Geen telefonisch contact mogelijk (bezettoon).
Zeer slecht!

Gewenste Oplossing:

Direct mijn geld terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sacha over deze klacht.

Bericht van Sacha

11 maanden geleden - Beste mevrouw Koevoet, Excuses! Uw mail was verkeerd doorgezet en daarmee uw reacties ook. Er is inderdaad iets niet goed gegaan met uw order en we zullen deze dan ook aan uw retour betalen. Door drukte zijn we inderdaad momenteel slechter bereikbaar. Dit zal binnen een paar werkdagen weer op uw rekening zichtbaar zijn. Onze oprechte excuses dat het zo mis is gegaan! Met vriendelijke groet, Salutations distinguées, Mit freundlichen Grüßen,

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sacha in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sacha een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sacha

Heeft op 16 september 2016 om 11:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door EMMK