Klacht: Niets ontvangen dus ook niet betalen

op 18 december 2017 over Buy 2 Fly in de categorie Spaarprogramma's

2 jaar geleden een aanbieding gehad van Buy 2 Fly en nooit iets van ontvangen, behalve rekeningen. Ohh ja…soms gaat het om Shopandfly soms gaat het om Buy 2 Fly en soms gaat het over Voordelig Winkelen Online???? maar ze hebben wel allemaal het zelfde kenmerk,… dus hoezo dubieus… Maar goed, na meerdere malen te hebben gemaild en telefonisch contact te hebben gehad, (waar zelfs tijdens een gesprek de medewerker boos werd en ophing) om duidelijk te maken dat ik niets heb ontvangen werd mij meerdere keren beloofd dat ze binnen 3 dagen een mail zouden sturen met opheldering, nou je raad het al: Niks, Noppes, Nadda… Vandaag een telefoontje of ik het openstaande bedrag wilde betalen??? ehmm,.. welk openstaand bedrag?? (bedrag werd niet genoemd) wederom een zelfde gesprek gevoerd als eerder. Ook vandaag werd mij weer beloofd e.e.a. naar mij op te sturen en?? NOPE weer niks, nou ja niks,.. een mail dat we in het telefoongesprek van eerder vandaag iets overeen zijn gekomen over het te betalen bedrag. Mail: Dit is de laatste kans om €140,00 over te maken zonder dat er extra kosten in rekening worden gebracht zoals rente en incasso kosten.
(het iDeal knopje staat klaar onderaan de mail;-)) deze mensen weten van geen ophouden. Heb een mail retour gestuurd met als antwoord dat ze geen schriftelijk iets van mij retour hebben gehad en dat ik niet ga betalen… We wachten met smart af….

Dat ze ophouden mij lastig te vallen met hun dubieuze zaken en geld te vragen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Buy 2 Fly

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Buy 2 Fly nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hen74