Klacht: Niets ontvangen betreft boeking

op 12 juli 2017 over Nuhr in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Meerdere malen contact opgenomen met nuhr maar geen succes. Ik ben al 2 weken bezig met het achterhalen van mijn pnr/ticket. Geen succes. Wat moet ik doen want ik vlieg zondag al.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik info krijg betreft mijn boeking

Bericht van Nuhr

3 maanden geleden - Geachte, Vooreerst onze excuses voor het laattijdig antwoord, te wijten aan de drukte van het huidige hoogseizoen. Wij hebben uw tickets nogmaals verzonden en zullen U per mail een link sturen waarop uw uw reisroute nogmaals kan raadplegen. Wij hopen U hiermee voldoende te hebben geinformeerd, met vriendelijke groet, nuhr.nl

Alle klachten die gemeld zijn door alperensahinprive