Klacht: Niets ontvangen! Bedrijf niet te bereiken

op 12 augustus 2017 over Parfumlux.nl in de categorie Internetshops - Parfumerie

Bestelling gedaan en gelijk betaald via ideal € 36,75. Vond het wel vreemd dat zij als enige dat luchtje hadden dus heb na mijn bestelling het bedrijf opgezocht op internet. Dat was niet best! Alleen maar klachten!! Parfumlux & parfumtop is gewoon hetzelfde bedrijf. Bars shop was er eerst ook nog.. ik heb ze gebeld maar beide nrs zijn niet in gebruik! E-mail gestuurd dat ik de bestelling wil annuleren, en het dan bij parfumtop zou bestellen gezien het luchtje daar 10 euro goedkoper was. . maar krijg alleen standaard mail terug dat ze het hebben ontvangen en dat het in behandeling zal worden genomen.. daarna blijft het stil …
Al met al geeeen goeie keuze geweest daar te bestellen.. maar wie weet wordt het opgelost!?

Ik wil dat het bedrag van € 36,75 terug wordt gestort op mijn rekening.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parfumlux.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Parfumlux.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karin Schaafsma