Klacht: Niets gerepareerd en beschagde toestellen terug

op 25 augustus 2017 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Wij hebben 2 apparaten, beide met condens achter het scherm, afgesproken dat ze per stuk teruggestuurd worden, na 3 dagen kreeg ik er 1 terug waar niets mee gedaan was, dus weer terug gestuurd em kreeg na een aantal dagen een ander apparaat die beschadigd was, en ze hadden een probleem gevonden die ik helemaal niet had met de tom tom, gps zou uitvallen, nou daar heb ik nooit problemen mee gehad. Ik moest deze omdat hij beschadigd was terugsturen en ook gelijk de andere, want omwisselen duurt niet zo lang zeiden ze.
Nu heb ik de tweede ook teruggestuurd en vrees dat hetzelfde gaat gebeuren, de afspraak was dat ik niet zonder zou zitten, nu wel al een week en men is ermee aan de gang. Schandalig dat je een nieuw apparaat terug stuurt en een afdankertje die beschadigd is terug krijgt, dan zou je denken ze sturen een andere of een nieuwe op, maar dat schijnt niet zo te zijn.
Een beschadigd toestel is zo omgewisseld, maar daar denken ze anders over daar. Het condens probleem is wereldwijd, heel internet staat er vol mee, en dan zulke oplossingen.. jammer

Als ik of nieuwe terug krijg die wel waterdicht zijn

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TomTom nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat TomTom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TomTom

Heeft op 24 april 2018 om 16:58 geantwoord

Heeft op 25 april 2018 om 07:15 geantwoord

De klachten zijn na vele omruilringen nog steeds aanwezig.

Reactie van de melder van de klacht rickschoonbeek

1 maand geleden - Ik ben bijna heel 2017 bezig geweest met terugsturen en weer ontvangen van refurbished of nieuwe 450 toestellen. Beide hebben nog steeds het condensprobleem, het vertrouwen is hiermee in de 400 serie weg. Het wederom terug sturen en weer afwachten is geen optie, ik wil graag een oplossing die werkt en niet om te proberen!

Alle klachten die gemeld zijn door rickschoonbeek