Klacht: niets geleverd, niets gehoord

op 12 mei 2017 over Airmiles in de categorie Spaarprogramma's

Op 29 april een bestelling gedaan bij Airmiles, mailtje ter bevestiging ontvangen met “Leuk dat je bij ons bestelt”. Levering binnen 1 week.
Op 9 mei maar eens gebeld want nooit meer wat gehoord en niets ontvangen. Er was een probleem en dat ging de medewerkster nakijken en mij laten weten hoe de status was. Telefoontje kost 1 euro plus gebruikelijke kosten terwijl zij niet leveren.
Niets meer gehoord alweer.
Gisteren, 11 mei weer gebeld. Weer een euro betalen, lang wachten. Er was een probleem met “de order hing ergens vast” en dat was niet zomaar op te lossen. Het was zo’n onzin verhaal dat de medewerkster er zelf niet eens uitkwam. Heel misschien zou de order er volgende week wel “doorheen komen” en misschien ook niet. Grote verrassing dus of mijn bestelling ooit geleverd gaat worden. In ieder geval lukt de levertijd bij benadering niet.
Geen enkele moeite werd gedaan om het op te lossen. Het lijken wel ambtenaren uit cartoons. Ongelooflijk.

Heel snelle levering met minimaal een excuusbriefje.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Airmiles over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Airmiles in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Airmiles een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Airmiles

Heeft op 12 mei 2017 om 13:15 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door AnnickN