Klacht: Niets besteld, wel iets ontvangen

op 13 augustus 2015 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Vandaag ontving ik een pakketje van Luxstyle, maar ik heb er niets besteld. De factuur geeft een flink bedrag aan, incl. allerlei belachelijke extra kosten, wat ik binnen 10 dagen zou moeten betalen. Op de factuur staat ook, dat ik over een maand wederom een pakket zal ontvangen.
Aangezien ik niets besteld heb, ga ik uiteraard ook niets betalen. Nu vind ik echter op internet heel veel berichten over dit ‘bedrijf’ en hun criminele praktijken. Ik wil het pakket niet hebben, ik ga er niets voor betalen en ik wil ook geen nieuwe pakketten ontvangen.

Ik wil dit pakket kosteloos kunnen terugsturen, ik wil niets betalen en ik wil geen verdere pakketten van dit bedrijf ontvangen.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 18 augustus 2015 om 06:29 geantwoord

We sturen enkel bestellingen op wanneer er op onze site handmatig de gegevens voor het plaatsen van een bestelling wordt ingevoerd en in het bestelformulier wordt informatie als de kosten van het product zelf, de verzendkosten, factuurkosten, maandelijkse leveringen en de Algemene Voorwaarden van te voren aangegeven.
Als u een zending heeft ontvangen die u niet wilt hebben of kunt plaatsen, neem s.v.p. contact met ons op via [email protected]

Heeft op 05 september 2015 om 20:29 geantwoord

Luxstyle liegt. Je komt op een pagina waar je je gegevens moet invullen, maar nergens staat dat je daar dan iets bestelt. Je vinkt geen product aan, je vinkt geen overeenkomst aan, je denkt alleen dat je meer informatie krijgt. Als je dan besluit om niets te bestellen en het scherm afsluit, hebben ze ondertussen wel je adresgegevens en maken zij ervan dat je besteld hebt. Bovendien blijkt, dat je dan een abonnement hebt afgesloten. Dit staat nergens. Ook niet de bijkomende kosten. Die staan op de factuur die je naderhand ontvangt. Het hangt van leugens aan elkaar. Zodra ze je adres hebben, ben je de klos. Het zijn boeven en ik begrijp werkelijkwaar niet, dat ze nog bestaan en niet opgesloten zitten. Dus opgelost zo? Wel wat betreft de door mij gewenste oplossing, maar dat had ik zelf al geregeld per email. Helaas kunnen jullie er niet voor zorgen, dat dit bedrijf opgedoekt en bestraft wordt.

Alle klachten die gemeld zijn door lilian2015