Klacht: Niets besteld van Gowhite, wel aanmaningen via de post

op 25 maart 2017 over Aliaz Cooperation SIA in de categorie Internetshops - Medische producten

GoWhite heeft zonder dat wij iets besteld hebben een pakketje opgestuurd. Hier zijn wij dan ook niet van plan voor te gaan betalen of andere onkosten te maken voor het retour zenden van het pakketje. Nu komen er aanmaningen binnen via de post. Het bedrijf is echter niet via telefoon te bereiken. Gezien de andere klachten, zijn wij niet de enige die hier last van hebben!!!

Wanneer wij bericht ontvangen van het bedrijf dat het gaat om een misverstand en geen brieven meer binnen krijgen dat wij iets moeten betalen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

7 maanden geleden - Geachte Claudio Domingos, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben uw bericht van 26 november 2016 in goede orde ontvangen. In onze reactie hebben wij u de bestelinformatie toegezonden zoals deze door ons is ontvangen. Hierop mochten wij geen reactie meer van u ontvangen. Heeft u de bestelinformatie op juistheid gecontroleerd? Graag ontvangen wij u een reactie op ons bericht (ticket ID XG-076944). Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 28 augustus 2017 om 01:38 geantwoord

Geachte Claudio Domingos,

Wij hopen dat u ons vorige berichten in goede orde heeft ontvangen.
Wij constateren dat uw klacht nog steeds openstaat.
Op ons bericht van 28 maart 2017 mochten wij geen reactie meer van u ontvangen.
Wij hebben daarom besloten deze klacht af te sluiten.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,

Gowhite support

Alle klachten die gemeld zijn door Kilamo