Klacht: Niets besteld en lux beweerd van wel en accepteren terugzenden niet

op 28 april 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb op de site gekeken en mij voor nieuws aangemeld. Tot mijn verbazing zag ik volgende dag dat ik iets besteld zou hebben. Na enkele dagen kreeg ik inderdaad iets toegestuurd. Het was nogal onduidelijk hoe terug te sturen en nu zeggen ze dat ik te laat ben en ik moet betalen.

Ongedaan maken van bestelling die ik niet gedaan heb

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 29 april 2017 om 00:21 geantwoord

Beste Anetta08,

De bestelling is verwerkt naar aanleiding van het invullen van het bestelformulier. De prijs van de LipMaximizer / Cujo 101 wordt van te voren aangegeven en na het afronden wordt de klant erop geattendeerd dat zijn of haar bestelling is verwerkt en gereed gemaakt zal worden.

U heeft nu de mogelijkheid om vooraf te betalen, maar dit is niet verplicht. Zonder vooruitbetaling zal de bestelling per factuur verstuurd worden. Er is ook een order bevestiging verstuurd naar het opgegeven e-mail adres.

Onze klantenservice heeft inmiddels besloten om, gezien het feit dat de retournering slechts enkele dagen na het wettelijk verplichte zichttermijn van 14 dagen ontvangen, de factuur uit coulance te sluiten. Hiermee is de zaak voor ons gesloten.

Onze excuses voor het ongemak en we hopen dat u dat de zaak bij deze ook voor u gesloten is.

Alle klachten die gemeld zijn door Anetta08