Klacht: Niets besteld

op 10 maart 2020 over Stayhealthy Products in de categorie Gezondheidswinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een pakje gekregen van stayhealthy maar niets besteld met een rekening van 60 euro, nu wil ik het pakje terug sturen moet ik 7,50 betalen om het terug te sturen, voor iets,dat ik niet heb besteld betalen dacht het niet .

Wat doen we hier mee , hoor het graag.

Gewenste Oplossing:

Als,alles kosteloos is opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stayhealthy Products

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stayhealthy Products nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fabien2001