Klacht: Niets besteld?

op 04 juli 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben op de advertentie van luxstyle geweest waar ik mijn email adres moest invullen om de prijs te kunnen zien, toen ik de prijs zag klikte ik gelijk weg, het was veel te duur dus hoefde ik t niet. Nu vandaag heb ik een pakketje ontvangen, wat ik niet besteld heb. Wat moet ik nu doen? Ik heb de klantenservice een bericht gestuurd en heb zelfs de Faude Hulpdesk gebeld. Maar op heb moment ben ik radeloos.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik het kan terugsturen en geen fractuur hoef te betalen, omdat ik niks besteld heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 10 juli 2017 om 06:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Madeliefbakker