Klacht: Niets besteld

op 19 oktober 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik had via Facebook een advertentie gezien over dat er voor mensen in Alkmaar 50 procent korting was op een product. Ik wilde weten hoe duur het product was en klikte door. Toen ik zag dat het product 30 euro was heb ik het weggeklikt. Even later kreeg ik een mail met Bedankt voor uw bestelling. Ik heb meteen een mail terug gestuurd met dat ik het niet heb besteld en ook niet heb betaald. Toen kreeg ik een mail terug dat het product helaas al door het warenhuis was verwerkt en dat ik contact met hun moest opnemen als het binnen was. Ik heb weer een mail terug gestuurd met de vraag of het echt niet geannuleerd kan worden omdat dit zonde is van mijn tijd. Nu krijg ik hier geen antwoord op.

Als ik het product niet binnen krijg en geen verzendkosten hoef te betalen om het terug te sturen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anniittaa