Klacht: nietr terugkrijgen van opgestuurd defect product.

op 07 juli 2016 over Uitbieden.nl in de categorie Online Veiling

Omstreeks 18-2-2016 heb ik een niet goedwerkende tablet 9 inch Quad Core Tablet 949874 opgestuurd naar Uitbieden.nl. Hiervan heb van Uitbieden.nl op 18-2-2016 een bevestiging van ontvangst gekregen met de mededeling, dat de tablet werd opgestuurd naar de leverancier. Ik ben in mei 8 weken met vakantie geweest en toen ik terug kwam, was er nog steeds geen bericht over de tablet. Hierna heb ik hen een Email gestuurd om te vragen hoe het er voor stond. Hierna heb ik niets meer gehoord en ben ik kennelijk geblokkeerd.

Een goede tablet of mijn geld terug

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Uitbieden.nl over deze klacht.

Bericht van

10 maanden geleden - hallo, sorry voor de late reactie maar wij hebben deze forum een tijd niet gebruikt. Ik heb geprobeerd u in het systeem te vinden met uw naam of referentie nummer maar ik kan helemaal niets van u terugvinden. Ook kan ik helemaal geen email of iets dergelijks vinden met uw email adres. ik verzoek u ook vriendelijk om als indien uw case niet is opgelost om ons een mail te sturen met duidelijke uitleg en hoe wij contact met u op kunnen nemen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Uitbieden.nl in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Uitbieden.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Uitbieden.nl

Heeft op 16 september 2016 om 11:27 geantwoord

hallo,

Alle klachten die gemeld zijn door onnadeboer