Klacht: niet willen in behandeling nemen van opzegging en niet willen Loggen van gesprek

op 08 mei 2017 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 8-5-2017 rond 13 20 uur met de klantenservice contact opgenomen omdat ik per mail mijn contract had opgezegd en ik nog steeds niks had gehoord hierover. de medewerker JOS VRIES vertelde mij doodleuk dat ik per mail op de hoogte was gesteld dat men de opzegging niet in behandeling neemt omdat ik nog niet aan contracteinde zit. opzeggen kon pas 3 maanden van te voren. Nu is het feit dat men dit naar eigen zeggen wel in de algemene voorwaarden zet, maar op de site van canal digitaal is hierover echter niks te vinden. Men misleid de klant dus dusdanig dat men ergens aan vast zit en pas als je algemene voorwaarden akkoord klikt hang je dus. Ik moet dus verder blijven betalen voor iets wat ik niet meer kan gebruiken. DHr jos vries had daar een mooi antwoord voor klaar namelijk: dat is uw eigen probleem! Dhr jos vries wilde ook niet in het gesprek loggen wat ik dus had gezegd en dat ik per direct het contract wilde beeindigen. Dat deed hij zeer zeker niet. Hij logde wel wat hij zelf wilde was zijn antwoord. Deze medewerker was dan ook zeer onvriendelijk en hoort niet op een klantenservice thuis. Ik pik dit soort dingen absoluut niet en wil dat mijn contract bij dit waardeloze bedrijf per direct word stopgezet.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als dhr Jos Vries aangepakt word en mijn contract met ingang van 28 april word stopgezet. word dit niet zo opgelost ga ik verder naar de consumentenbond

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 08 mei 2017 om 15:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Jansen,

U geeft aan dat u zich misleid voelt en een vervelend gevoel heeft overgehouden aan het gesprek met een van onze medewerkers. Onze welgemeende excuses hiervoor, dat is nooit de bedoeling.

Wanneer u bij ons een contract afsluit is dat voor minimaal 12 maanden. Dit wordt ook vermeld op de eerste pagina in het bestelproces, boven de knop 'Ga verder met je bestelling'. Op de pagina's daarna wordt dit ook vermeld, juist om te voorkomen dat onze klanten voor verrassingen komen te staan. U bent op 14 november 2016 een contract met ons aan gegaan voor 12 maanden, waardoor uw contract opgezegd kan worden per 14 november 2017. Wij hebben de opzegging voor u verwerkt en u zult hier ook een bevestiging van ontvangen per post.

U geeft aan dat u wilt dat uw contract per 28 april ontbonden wordt, maar aan dit verzoek kunnen wij helaas geen gehoor geven.

Hopend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Marlous
Webcare CanalDigitaal

Bericht van Canaldigitaal

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Jansen, Wij begrijpen dat het vervelend is dat u van ons niet het antwoord ontvangt dat u gehoopt had. Desondanks blijft het antwoord hetzelfde: u heeft een contract bij ons tot november 2017 en wij zien geen redenen om dit contract vroegtijdig te ontbinden. Wij zullen bij dezen de klacht afsluiten. Het staat u uiteraard vrij om het geschil bij een externe partij neer te leggen, wanneer u denkt dat u daarmee alsnog in het gelijk gesteld zal worden. Voor nu kunnen wij helaas niets voor u betekenen, anders dan dat uw opzegging per november 2017 in het systeem gezet wordt. Met vriendelijke groet, Marlous Webcare CanalDigitaal

Heeft op 08 mei 2017 om 17:52 geantwoord

Canaldigitaal wil alleen maar geld ontvangen maar als je ervan af wil dan geven ze niet thuis. er staan niet voor niks zoveel klachten op het internet over dit waardeloze bedrijf. Bij deze word de incasso dan ook geblokkeerd en ik zie de brief van het incassobureau met veel plezier tegemoet en reken er maar op dat dit een zaak word voor de geschillencommisie etc. men neemt zich geen enkele moeite om tot een oplossing te komen met de klant met 1 woord waardeloos dus

Alle klachten die gemeld zijn door anjasemmy9019