Klacht: niet willen helpen na telefonishe uitleg.

op 14 juli 2017 over Reaal in de categorie Verzekering

reaal heeft een cis registratie op mijn naam geplaatst, waardoor ik geen verzekering meer kan afsluiten. Ik heb niets met de vermeende oorzaak te maken. De bewoners waren onder die verzekering ondergebracht , omdat ik daar woonachtig ben staat de civ nu ook op mijn naam. De brief van reaal rept absoluut niet over mij, beschrijft een situatie waar ik absoluut niet bij was. De persoon die in deze brief wordt aangeschreven is in het buitenland. reaal komt met omslachtige communicatie mogelijkheden over dit onderwerp. Terwijl het urgent is , Ik kan niet werken door het ontbreken van deze verzekering.

communicatie die het onderwerp vereist. niet iedereen over 1 kam scheren terwijl naam en toenaam bekend zijn van oorzaken cis. Mij tenminste op de hoogte stellen van een cis registratie op mijn naam terwijl mijn naam niet in de brief voorkomt die ze hebben geschreven over de oorzaak van de cis. Die cis is absoluut onrechtmatig op mijn naam gekomen. de geschikte verzekering weer op naam terugbrengen zodat ik weer kan werken. communicatie!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reaal over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Martijn de onverzekerde dankzij interpolis.