Klacht: niet werkzame banden en druppels tegen vlooien gekocht.

op 04 september 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Hallo.
Ik heb een aantal vlooienbanden en ook druppels bij u gekocht bestemd voor 4 honden en 6 katten. Resultaat; ze hebben meer vlooien dan ooit tevoren. Ik had graag gehad dat de vlooien zich dood zouden lachen om de niet werkzame druppels en banden maar dat doen ze helaas niet. Heb het geprobeerd zowel bij de honden als de katten.
Ik denk dat u ze beter niet meer kunt verkopen en/of een goede werkzame kwaliteit verkopen. Het is jammer als je moet zeggen; “O, die rommel van de Action…”
Vriendelijke groet,
Voor het overige een tevreden Action klant.

Ik ben tevreden als u een goedwerkend middel zou verkopen tegen de vlooien bij hond en kat of dit helemaal niet meer verkoopt zodat je geen miskoop doet en je je niet meer hoeft te ergen aan een middel wat niet doet wat op het doosje staat.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

6 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gayet