Klacht: Niet werkend elektrisch toestel

op 08 februari 2018 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij de uitverkoop bij blokker kocht ik een koffiemachine van delongi van 100 euro. Het toestel werkte echter niet. Er kwam alleen water uit ipv koffie. Het toestel werd opgestuurd naar de hersteldienst van delongi. Na 6 weken was het eindelijk hersteld. Bon, hersteld… Het probleem bleef zich voordien. Geen pompdruk en slechts hele slappe koffie. Toestel opnieuw bij blokker binnengedaan en gevraagd voor een tegoedbon of een nieuw toestel omdat het vertrouwen in het goed werken van het toestel weg is. Volgens de winkelbdiende ruilen ze geen toestellen in een nieuw toestel boven de 50 euro??? Het toestel is dus te duur??
Wat een slechte service!

Gewenste Oplossing:

Als ik een tegoedbon of nieuw toestel zou krijgen. Het is amper 4 maanden oud en heeft nog niet gewerkt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Annemiebenny