Klacht: niet volledig geinformeerd

op 20 juli 2017 over Hotelbon in de categorie Reizen Algemeen

Op 18 juli jl. ben ik telefonisch benaderd voor een jaarabonnement. Mij is verteld dat ik onbeperkt kan overnachten in geselecteerde hotels waarbij ontbijt en diner niet is inbegrepen. Ik ben ermee akkoord gegaan. vervolgens heb ik via de website gelezen dat ik verplicht ben om ontbijt en/of diner af te nemen (zie hieronder). Dit is mij niet verteld en ben dus onjuist/onvolledig geïnformeerd. Hierop heb ik schriftelijk contact opgenomen met de klantenservice. Zij hebben geweigerd om een schriftelijke reactie te geven en hebben mij gebeld. Tijdens het telefoongesprek ben ik voor leugenaar uitgemaakt waarbij totaal niet naar mij werd geluisterd.

Volgens de Hotelbon formule kan er gratis in hotels worden overnacht met de restrictie dat ontbijt- en dinerkosten in het hotel worden besteed. Op twee manieren is het mogelijk om gebruik te maken van deze formule: De Hotelbon Voucher geeft aan twee personen het recht op een gratis tweepersoons hotelkamer gedurende 3 aaneengesloten nachten in 1 hotel dat in de Hotelgids is opgenomen; het is echter ook mogelijk – in overleg met de hotelier – om voor 2 en zelfs in enkele gevallen voor 1 overnachting te kiezen. Voorwaarde voor gebruik is, dat een minimum bedrag (in de Hotelgids vermeld en door het hotel vastgesteld) aan ontbijt en diner (tenzij anders vermeld) in het hotel wordt besteed. Dit is exclusief extra’s zoals dranken, sigaretten, enz. De minimumbestedingen zijn per persoon en per dag vermeld.

als de medewerkers worden gewaarschuwd. Zij hebben niet het recht om hun klanten op deze manier aan te spreken.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotelbon

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotelbon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door onbekend122